Saturday 20 August 2011

Dimusim Trial Pmr

Assalamualaikum . . . kum . . kum . .. 
Hye , korg ape kaba?? dah lama tak update blog kann . . . (gedikjee)
okey , skrng sye sedang menduduki Trial Pmr . . .(cuak lah jgak)
tapi macam tak serious jeeee kann . . .hehe!
tak kan nak buat mke serious sangat . . .nnti lagiii tambah cuak + tkot = terkencing mse exam(nie dah  kira kes teruk lah)
stdy baruu satu jam . .. lepas tu tangan nie mengatal , bukak google lepas tu type FACEBOOK and then search. GRRR . . .
tapi aku tetap Degil . . . 
dia dah nasihatkan aku,tapi kenapa aku degillllll terlebih . . . 
event, parent aku pon dah bagitahu . . jangan dok asyik FACEBOOK*2
tapi aku pening lohhhhh . . . sains nie pon dah pening . . . Agama blom agi bace . . .ermmm . .. 
better than, aku buang laptop nieee . . . eh, jangan . . . . aku sayang laptop niee . . .huhuhuhu!
okeylah . . . nak undur diri dulu . . 
Btw , aku rindu dgn orang tuu . . . 
tapi tak mengapa lahh . . . 
harap2 dia baik-baik sajeee . . . 
hehe! (muke tersenyum seorang diri)
chaooww . . .!!!
bubyeee! :`)


No comments:

Post a Comment