Tuesday 9 August 2011

Kecewa Sama Kau. :`(

as salam . . .
urmm . .. 
penat . . . geram . . .kecewa . . .sabar . . .semua ade!
hmm , okeylah .  .aku citer direct lah!
kecewa dgn sikap dia sekarang . . . 
maybe dia takk tahu ,aku kecewa dgn dia. 
Baguss lah!
Biarlah aku yg dendam sendiri. . . 
lepas tuu aku berendam dengan air mata aku . . (pe yg aku mengarut??haaa! lantakk lah)
kalau hanye nak main perasaan aku,baik tak payah . . .
EH! Yennaaa!!! Jangan main2 dgn aku lah!
kawan2 aku semua terkejut bile kau wat aku mcm tuu . . 
okay lahhh! aku takk cantek! aku takk pandai!
aku jahat! puas! (Astagfirullah . . .sabar zurra)
okey . . .bulan puase nie . . .angin jelah aku!
Pelikss lah dgn Sikap kau nie! 
dah.....dah.....
aku nk sig out blog nie n then nak tido!
nak beristirahat! 
Betoll ke?? biak pi lah salah ke betol . . 
WASALAM . . . .

No comments:

Post a Comment